celinan ja jasminin elämä
maanantai 24. kesäkuuta 2013
kuulumisia
moi lukiat munt ei oo kuulunu nyt vähään aikaan. Tänään tulee talli päivä postaus. Meijjän näyttökrtoija
on nyt 425 sitku niit on tasan tuhat niin teen jonkun spessun tai jotain eritytsitä:)
on nyt 425 sitku niit on tasan tuhat niin teen jonkun spessun tai jotain eritytsitä:)
maanantai 17. kesäkuuta 2013
Ihme muutos
moi mu oli tänään hyppäri ja virttaa kyllä riittiXD
vihdoin mä sain poniin vähä spurttia mut ku annoin verkassa vähän kepistä
niin sit se rupes toimimaan.Aina se on ollu aika laiska hyppäreil. Mun
kaveri joka on mun kaa samal hyppäri(Oona) sano et se
oi laika reipas et ei oo ikinä nähny vaidaa noin reippaana XDD JESSSSSS!!!!!!
-celluu-
celinajajasminkuzulindruus latasi videon 1 päivä sitten
MY DAY Blogiin
Tein tän my dayn :D mul on tänään hyppäri siit ehkä pari kuvaa:)
-cellu-
sunnuntai 16. kesäkuuta 2013
Vihreitä hyppyjä:)
Moikka, eli olin tänään tallilla, ja hyppäsin:)
Hyppäsin pystyä joka oli noin 45cm ja toista pystyä joka oli noin 60cm.
Hypyt olivat tooooooosi hurjia ja hassuja. Mä myös tipuin.
Mutta kun tipuin niin tipuin seisaalteen, eli ei sattunut:
hain Sabrinan laitsalta:
|
Sitten hyppäsin Sabrinalla:)
|
Melkein tipuin:) Hihihiii:):)
Nyt tipuin:)
|
Tosi iso hyppy ristikolle:)
-Jassu-
perjantai 14. kesäkuuta 2013
kuulumisia
Moi oltiin tänään tallilla ja mun isosiskolla oli Iia koulu tunti teen siis huommenn MY DAYN
en oo ikinä tehny niin vähän jänittää:) Ja tunni jälkeen vietin Vaida karsinaan ja otetiin satula... pois
ja sen jälkeen se vähän leikki mössö ämpärillä ja oli ihan hassu:))
Vaidaa<33
Vaida yritti antaa ite mössöt itelle
:D
-cellu-
torstai 13. kesäkuuta 2013
Mitä kuuluu lukiat
Moi lukiat teen siis huomenna MY DAYN. Ja ihan hirveetä toi mitä Jassu oli kirjottanu toivottavasti ei
oo mitään ähkyy :( Koska jassu ei sit enää vois blogata ja se ois ihan hirveetä.
Sori ku ei oo oikeen tullu postauksii mut teen joku päinä mun kaverin kaa BRAIN BLASTERZ haasteen ni nähään siitki sit video ja teen ehkä kans josku päivä jääsuola haasteen ja kaneli haasteen:)
-cellu-
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)

