maanantai 17. kesäkuuta 2013

Ihme muutos

     











moi mu oli tänään hyppäri ja virttaa kyllä riittiXD
vihdoin mä sain poniin vähä spurttia mut ku  annoin verkassa vähän kepistä
niin sit se rupes toimimaan.Aina se on ollu aika laiska hyppäreil. Mun
kaveri joka on mun kaa samal hyppäri(Oona) sano et se 
oi laika reipas et ei oo ikinä nähny vaidaa noin reippaana XDD JESSSSSS!!!!!!










-celluu-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti