celinan ja jasminin elämä
Sivut
Etusivu
Jasmin
Sabrina VI
celina
VAIDAII
maanantai 10. kesäkuuta 2013
tallipäivä postaus :D
Olin tänään tallilla ja menin ilman satulaa niinku varmaan näätteki:D Tää oli mun eka postaus tulee varmaan lisää sit joskus. Mul on huomenna sonjankoulutunti niin siitki tulee ehkä kuvia :)
-cellu-
2 kommenttia:
Anonyymi
11. kesäkuuta 2013 klo 3.49
siis uuu ihan sika ihku blogii<333333333
Vastaa
Poista
Vastaukset
Vastaa
Unknown
11. kesäkuuta 2013 klo 4.04
kiitos:D
Vastaa
Poista
Vastaukset
Vastaa
Lisää kommentti
Lataa lisää...
Uudempi teksti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
siis uuu ihan sika ihku blogii<333333333
VastaaPoistakiitos:D
VastaaPoista