perjantai 14. kesäkuuta 2013

kuulumisia














Moi oltiin tänään tallilla ja mun isosiskolla oli Iia koulu tunti teen siis huommenn MY DAYN
en oo ikinä tehny niin vähän jänittää:) Ja tunni jälkeen vietin Vaida karsinaan ja otetiin satula... pois
ja sen jälkeen se vähän leikki mössö  ämpärillä ja oli ihan hassu:))


Vaidaa<33

 Vaida yritti antaa ite mössöt itelle


:D



















-cellu-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti