Moi oltiin tänään tallilla ja mun isosiskolla oli Iia koulu tunti teen siis huommenn MY DAYN
en oo ikinä tehny niin vähän jänittää:) Ja tunni jälkeen vietin Vaida karsinaan ja otetiin satula... pois
ja sen jälkeen se vähän leikki mössö ämpärillä ja oli ihan hassu:))
Vaidaa<33
Vaida yritti antaa ite mössöt itelle
:D
-cellu-


Ei kommentteja:
Lähetä kommentti