rakastan ratsastusta ja hevosia:)
pidän tosi paljon kavereista.
minulla on hevonen nimeltä Sabrina joka on aivan ihana:)
Blogissamme Celinan kanssa kerromme elämästä ja hevosteluistamme:).
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti