mul oli tunti eilen sa siit pari kuvaa. Vaida oli ihan kiva mut aika laiska. Sori toi laatu ku Äiti ei oikeen osaa kuvata:) Teen varmaanki lauantaina MY DAY mut Jassu tekee ainaki tänään MY DAYN niin nähään sit minkä lainen siit sit tulee.
Mä pesin Vidan ja mä vein sen tarhaan jonkä jälkeen se piehtaroi ja sit lähin kotiin. Tällänen päivä tänään.
-cellu-

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti