torstai 13. kesäkuuta 2013
Mitä kuuluu lukiat
Moi lukiat teen siis huomenna MY DAYN. Ja ihan hirveetä toi mitä Jassu oli kirjottanu toivottavasti ei
oo mitään ähkyy :( Koska jassu ei sit enää vois blogata ja se ois ihan hirveetä.
Sori ku ei oo oikeen tullu postauksii mut teen joku päinä mun kaverin kaa BRAIN BLASTERZ haasteen ni nähään siitki sit video ja teen ehkä kans josku päivä jääsuola haasteen ja kaneli haasteen:)
-cellu-
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti