maanantai 10. kesäkuuta 2013

tallipäivä postaus :D

Olin tänään tallilla ja menin ilman satulaa niinku varmaan näätteki:D Tää oli mun eka postaus tulee varmaan lisää sit joskus. Mul on huomenna sonjankoulutunti niin siitki tulee ehkä kuvia :)                 









                                                           -cellu-

2 kommenttia: