Moikka, eli olin tänään tallilla, ja hyppäsin:)
Hyppäsin pystyä joka oli noin 45cm ja toista pystyä joka oli noin 60cm.
Hypyt olivat tooooooosi hurjia ja hassuja. Mä myös tipuin.
Mutta kun tipuin niin tipuin seisaalteen, eli ei sattunut:
hain Sabrinan laitsalta:
|
Sitten hyppäsin Sabrinalla:)
|
Melkein tipuin:) Hihihiii:):)
Nyt tipuin:)
|
Tosi iso hyppy ristikolle:)
-Jassu-
mikks et käy estetunneilla..(: ei kannata hypätä korkeita jos ei oo kokemusta ja juuri noin käy sitten :)! ei pahal<3 mut se on fakta!
VastaaPoistaen ees hypännyt korkeita.
Poistaja ei kannata kirjottää anonyyminä koska tiietään kuka oot
no et hypännykää :DDD no kerro toki kuka oon ;) ihana opettaja toi pinja<3333 niin osaavaa<333 1
Poistaet sorry
VastaaPoistaihme kun et liity lukijaksi kun käyt joka päivä meijän blogissa!!!!
VastaaPoistano ei vois vähempää kiinnostaa jonku 5vee pikkulisssujen blogi
VastaaPoista